wtorek, 22 listopada 2011

Rapunzelki

Jak wiecie ostatnimi czasy byłam w posiadaniu doczepianych włosów  firmy Rapunzel of Sweden. metodą clip-on . Czas na jakieś małe podsumowanie i komentarz ! Przede wszystkim, włosy się nie świecą i nie oślepiają swym blaskiem wszystkich przechodniów dając do zrozumienia że są doczepiane :P To dla mnie jest akurat bardzo ważne by włosy wyglądały naturalnie i " nie rzucały się w oczy".  Kręcenie, prostowanie, farbowanie, cieniowanie- zero problemów. Naprawdę ze szczerym sercem mogę Wam polecić włoski tej firmy. 

A czy wy kiedyś przedłużałyście sobie włosy ? Jakie są Wasze doświadczenia ?



8 komentarzy:

  1. niebieskie kosmos <3!
    Ja nie muszę doczepiać ;P

    http://japanesefly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. noo niebieskie super! ;*
    chciałam kupić, ale stwierdziłam, że i tak ich nie będę nosić ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. ja doczepiałam , gdyż mam cienkie i krótkie włoski :) słabo rosną. Nosiłam przez rok,w dzień w dzień,ale bez obaw jedną treskę , gdyż tyle wystarczało mi na moją głowę :D fajna sprawa , ale teraz jakoś wolę bez,tapirowanie i codzienne noszenie osłabiło moje włosy , przez co od roku w długości moich naturalnych różnicy nie ma.

    OdpowiedzUsuń
  4. przecudne włosy!
    lunameansmoon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. reklame rozumię ale subtelna a nie taka :/
    Do tego zaczynam się zastanawiac czy za ładną buzią idzie coś jeszcze?

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi bardzo podobają się te włosy, ale czy mogłabyś nam napisać, jaki jest koszt takich włosków? I czy niebieskie farbowałaś sama(i czym, jesli tak), czy kupiłaś gotowe?

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonim- zastanawiam sie co odpisac.. skoro wlosy sa naprawde dobrej jakosci to faktycznie musze szukac dziury w calym..? chyba nie o to chodzi ! Lenny Lemonade - te wlosy kosztuja kolo 300 zl chyba, ale musicie jeszcze sprawdzic bo nie pamietam. A farbowalam sama- toner z allegro :)

    OdpowiedzUsuń
  8. hej, a jak z myciem takich włosów?:>

    OdpowiedzUsuń